  • Data: 2011-05-14 22:02:24
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: " ron" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > Ok mozesz ale w tym wlasnie moj bol: jak okreslic wartosc waluty (w
    > czym?). Problem roziazaalem. Idea jest taka mam koszyk 8 walut,
    > ustanowiony w jakims tam punkcie czasu w ktorym kazda waluta
    > reprezentuje 1$ wartosci. Czyli udzial kazdej waluty w koszyku to 1/8
    > Po jakims czasie udzialy w koszyku zmieniaja sie a nawet zmienia sie
    > wartosc koszyka wyrazona w dolarach. Ten udzial waluty w koszyku jej
    > wartoscia. Identyczny indeks powstalby, gdybym wyrazal wartosc waluty
    > w gramach zlota czy czegokolwiek.
    > Mimo to w praktyce pojawiaja sie problemy czysto techniczne w procesie
> [...]

    Jeszcze dla lepszego snu-
    - nie musisz okreslac wartości waluty, o tym już pomyślał ktoś inny,
    masz do wglądu indeksy walut, różne, lepsze i gorsze, ale jest wybór,
    musisz jedynie zdecydować jakie warunki indeksu są w/g Ciebie
    miarodajne, i dalej to już bułka z masłem..., jeżeli coś takiego
    istnieje na fx...