  • Data: 2011-05-14 21:02:39
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:d995d08a-c31c-4833-ba4f-a48f8a560d78@14g2000yqo
    .googlegroups.com...
    On 14 Maj, 22:25, " ron" <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Dokładnie na tym samym kolego, co na innych rynkach.
    > Rozdzielasz na różne spółki, czy to eur/usd czy też usd/zar itp. itd/
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu
    > Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    usd/jpy to nie spolka tylko 2 spolki w ktorej akcje pierwszej kupujesz/
    sprzedajesz za akcje drugiej spolki. Troche inaczej to wyglada
    matematycznie bo nie ma "waluty" w ktorej mierzysz ceny jedej i
    drugiej spolki. Scislej, nie znasz cen ale znasz ich stosunek - czyli
    kurs wymiany.
    Inaczej to trzeba troche liczyc ale oczywiscie da sie.

    prosta sprawa, bierzesz 3 pary 3ch walut
    ale to raczej dla grubasów i mocnych systemów a nie pykania u MM