  • Data: 2012-08-30 15:00:30
    Temat: Re: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-29 22:32, Q pisze:

    > A nie jest tak, ze na widoczne (ale jeszcze nieaktywne) konto mozna
    > przelewac srodki, ale nie da sie przelac z owego konta (nigdzie)?

    Chyba można przelewać na nie, bo numer został przydzielony do mojego
    konta dostępowego z puli i powiązany z kontem, więc nie powinno odbić.
    Inna sprawa, że żadnych operacji na tym rachunku nie będzie można
    wykonywać do czasu odebrania przez bank podpisanej przez nas kopii
    umowy. Ale skorzystałem z drugiej możliwości, którą przeoczyłem a którą
    podpowiedział(a) mi "cyfra dwa" i założyłem lokatę robiąc przelew z
    rachunku w innym banku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/