    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GetinOnline / OpenOnline - nowy serwis, to nowe umowy?
    Date: Sun, 08 Feb 2015 19:53:52 +0100

    W dniu 2015-02-08 o 18:09, eGreen pisze:

    > Chciałbym formalnie zrezygnować ze współpracy z GetinOnline i OpenOnline. Moje
    pytanie zatem brzmi - czy muszę wypowiadać umowę o dostęp do bankowości internetowej,
    która obowiązywała uprzednio, czy wystarczy, że nie będę potwierdzał nowej umowy (bez
    tego nie mogę dalej nawigować w tym systemie i składać wniosków o nowe lokaty
    internetowe) i to będzie jednoznaczne i wystarczające do formalnego zakończenia
    współpracy?

    > Pzdr
    > eGreen

    jak dobrze pamiętam nowe umowy należało zaakceptować do dnia X, brak
    reakcji (czyli sprzeciwu) powodowało, że nowe regulaminy są już obowiązujące

    to był dobry moment (sprzeciw) dla wszystkich tych, którzy brali jakieś
    tablety itp...z GNB, po braku akceptacji nie musieli już z kont korzystać

    --
    pozdrawiam
    RobertS