  • Data: 2010-12-11 12:49:55
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Gru, 12:49, "IZI" <i...@o...pl> wrote:

    > Sumuj c:
    > System Windows 7 64b
    > Pami podr czna 4GB - 8GB
    >
    > Mo e jeszcze jakie uwagi?
    >
    > Z g ry dzi kuj

    Jako dysk systemowy popros o dysk SSD. Zaden procesor nie da takiego
    efektu dla szybkosci systemu jak Solid State Drive. Win7 potrafi
    dodatkowo wykorzystac ich moc.

    Tak jak mowili poprzednicy win7 jest zdecydowanie praktyczniejszy.
    Zanim wyszła finalna wersja sprawdzałem wersje beta win7 64bit.
    Wlasnie pod katem czy mi NOL z biura maklerskiego czy aplikacja z IDM
    beda dzialaly.
    Bezproblemowo. Bardzo fajny system. Stabilny, bezawaryjny(odpukac :)
    Zdecydowanie polecam.
    Monitory Dell jak "duzo rozdzielnosciowe" także polecam.