  • Data: 2010-12-11 13:05:40
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: "IZI" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt nie myśli o Tobie, każdy myśli o sobie. Każdy chce sprzedać. Musisz
    > sam
    > wiedzieć co jest dla Ciebie najważniejsze. Jeżeli będziesz się o to pytał
    > sklepie to usłyszysz co jest najważniejsze dla sprzedawcy. Monitory CRT
    > lepiej pokazują obraz niż LCD i to wynika z technologi wyświetlania
    > obrazu.
    > Tu nie ma dyskusji. Wszystkie wysiłki producentów LCD zmierzają do tego by
    > osiągnąć to co CRT już dają. Co do oprogramowania XTB. Nie pytaj tylko
    > sprawdź. Każdą rzecz kupioną w sklepie możesz oddać w ciągu 5 dni. Kup
> [...]

    Towaru niestety nie można zwrócić w ciągu pięciu dni - to stary
    nieobowiązujący przepis dlatego proponuję uważać podczas zakupów (niektóre
    sklepy "pozwalają zwrócić towar ale jest to ich dobra wola"), nie mylić ze
    sprzedażą w sklepie internetowym 10 dni lub 3 miesiące - jeżeli nie było
    odpowiedniego powiadomienia. , ale nie to jest ważne w tej dyskusji) - tak
    się zdarzyło, że studiowałem prawo.

    A propos Apple podoba mi się fakt, że komputer jest zintegrowany z monitorem
    (komp. potrzebuje mało miejsca na biurku) - ponieważ obecnie korzystam z
    Della wolałbym Della ale nie ma tego formatu w ofercie (myszka i klawiatura
    to ostatnia rzecz, na którą zwróciłbym uwagę ale w Apple akurat uważam, że
    nie są ciekawe)

    Co do "dojenia", w sklepie Apple odradzono mi instalowanie Windowsa 7
    (aczkolwiek powiedziano, że jest to możliwe, nie zakłuci pracy komputera i
    że to zrobią na życzenie , a ponieważ nie jest to duży wydatek wziąłem to
    pod uwagę.

    Właśnie wychodząc z założenia, że sprzedawcy mówią co chcą spytałem w dwóch
    konkurencyjnych firmach (Apple i Dell) ale przede wszystkim liczę na opinie
    osób, które używają komputerów do pracy na giełdzie - np. na forum - Twoja
    opinia.

    Co dla mnie najważniejsze wiem (od strony praktycznej) - o sprzęcie się
    właśnie się dowiaduję.

    Co do sprawdzenia XTradera - właśnie z tym jest kłopot, w żadnym sklepie, w
    którym byłem nie ma monitora o tej rozdzielczości, dlatego nie mogłem
    sprawdzić jak pracuje program w praktyce - stąd moje pytanie w grupie
    dyskusyjnej.

    Biorąc pod uwagę opinie na forum - Apple chyba sobie podaruję i zostanę przy
    Dellu

    A propos monitorów - pomijając rozdzielczość - po podłączeniu dwóch do
    jednego komputera czy można uzyskać jeden szerszy "wirtualny ekran" np.
    1440+1440x2560 - oczywiście zmierzam do tego żeby zobaczyć wykres z większą
    ilością danych?