  • Data: 2006-02-17 07:09:26
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: "losten " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l.b <p...@p...com> napisał(a):

    > Racja.. powinno sie doinwestowac tobie nauke...myslenia, a nie zassysania
    > papki z gazet i tv...
    > wez teraz przemysl 3 razy caly ten watek i wyciagnij wnisoki z walsanego
    > myslenia a nie na podstawie sponsorowanych art. w gazetach bankowych.

    Czyli twierdzisz ze zassysam papke z gazet:>
    Mogłbym Ci tu pisac o schopenchauerze, ricrado, missesie ale po co?? ty do
    tego nigdy nie sięgniesz bo własnie mówisz jak pan z telewizora:>
    A tak sie własnie składa ze analizując modele wzrostu i zdobywając wiedze
    przy ksiązkach zdobywasz powoli pogląd..
    a ty próbujesz odkryc ameryke ale cały czas wpływasz na mielizne i krzyczysz
    ze znalazłes:>.. własnie. niestety.. dzis są ludzie poinformowani a nie
    wiedzący:> ludzie znajdują kilka informacji na necie i juz twierdza ze całą
    wiedze posiadli:/

    Ale do meritum:

    1. Powiedz mi dlaczego bank trzyma pieniądze i nie chce oddać?? bo ttak
    twierdzisz

    2. Dlaczego w USA mimo ze nie jest dotowane budownictwo, najwięcej sie ich
    buduje (per rodzina)

    3. Dlaczego mimo ze mamy nadwyżke żywności, dzieci głodują (szlagier
    pytanie:>)

    4. Dlaczego u nas (EU) cukier kosztuje 2,7 pln gdy na giełdach światowych
    kosztuje 1,2 pln

    A teraz pytanie na inteligencje Panie lagicznie myślący.. dlaczego te pytania
    w ogóle nie powinny paść

    Wszytkie te pytania są związane z twoimi postami dla ułatwienia