  • Data: 2012-03-27 23:15:12
    Temat: Re: HFT, czyli legalna manipulacja?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jkt9o7$ae7$1@inews.gazeta.pl...

    > A ktoś Ci sprzedaje? Rób co chcesz. Tylko bądź odpowiedzialny i rób to za
    > swoje pieniądze. Moich w to nie mieszaj.
    > Pewnie to sprawiedliwe dla Ciebie jeżeli nauczycielka muzyki, która nie
    > zrozumiałaby o czy do niej mówisz zapłaciłaby za Twoją regulacyjkę, Taką
    > drobniutką. Ją by to kosztowało 1,38 miesięcznie. Dla niej to nic a Ty byś
    > był bogaty. Czy to nie definicja sprawiedliwości? Zyski są moje, a straty
    > wspólne. Ważne żeby znaleźć coś wspólnego. Coś co nas łączy. Pewnie Twoje
    > straty nadają się do tego znakomicie.
    > Znów muszę się pomodlić.

    Aha... jeśli chodzi o warset to nasza dyskusja wydaje sie byc
    bezprzedmiotowa...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Warset

    "Wszystkie informacje dotyczące sytuacji na rynku giełdowym trafiają do
    Satelitarnego Systemu Dystrybucji Informacji Giełdowej (SSDIG). Za
    pośrednictwem SSDIG informacje docierają do wszystkich odbiorców
    jednocześnie. To właśnie z SSDIG korzystają bezpośrednio".

    Czyli jak widzisz można, przynajmniej do czasu aż wprowadzą nowy/lepszy
    system.
    Ciekawe czy tam tez bedzei "jednoczesnie".

    I teraz pytanie do Ciebie.

    Co jeśli jednak "jedocześnie" nie jest a tak jest napisane ?
    a) Mam prawo byc niezadowolony i kontestowac problem
    b) Zaakceptowac bo Darwin tak powiedział....

    george