  • Data: 2012-02-25 22:51:35
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniżej cytuję skutek rekomendacji harmonika:

    cytuję wpis gościa ze stada dawców:

    Witaj Pawle,
    Na wstępie wielkie dzięki za wspaniałego bloga, mało co się udzielam
    ale za to regularnie czytam. Proszę o analizę DSS, jestem już na
    sporym minusie i jak tak dalej pójdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
    a może czekać do maja, mam spory kłopot.
    Pozdrawiam

    koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa