eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emeryturRe: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol
    na wyplacanie emerytur
    Date: Sat, 9 Jan 2010 16:50:50 +0100

    "MK" news:hia6vo$iqi$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Kombinacje, kombinacje i jeszcze raz kombinacje, które po za medialnym
    szumem g... wniosą do systemu i nadal będzie tak jak jest.

    Niestety proste (i dobre) rozwiązania dla styropaniu rządzącego Polską są za
    trudne. Ja jednak zadam sobie ten "trud" i na łamach tej grupy napiszę co
    trzeba zrobić aby uzdrowić system emerytalny. A nóż jakiś matoł z okrąglaka
    będzie to czytał i zrozumie... (tylko czy jak nie wymagam od tych półgłówków
    za dużo?)
    1. rozwalamy ZUS i KRUS
    2. koniec z wcześniejszymi emeryturami
    3. każdy psiak itp. (ogólnie mundurówka), która po "ciężkiej" 15 - letniej
    pracy poszła kisić się na kanapie traci emeryturę i ma zapier... dalej, jak
    nie w psiarni to innych firmach, nie interesuje mnie jakich.
    3. Od mojej pensji państwo ma sobie maksymalnie zabrać 10% jej wartości i m.
    in. przeznaczyć tą pulę na emerytury tych co już na nich są itp. i
    podstawowe ubezpieczenie zdrowotne, które zagwarantuje mi to, że system nie
    pozwoli mi zdechnąć na ulicy ale sprawi, że kiedy puknie mnie na pasach
    samochód (odpukać) przyjedzie po mnie R a lekarze udzielą mi niezbędnej
    pomocy. Na więcej nie liczę, po za tym za dużego zaufania do lekarzy
    (szczególnie tych polskich) nie mam i na szczęście po za anginą od 6 lat nic
    się do mnie z chorób nie przypętało (i oby ten stan trwał aż do śmierci). Na
    moją "emeryturę" państwo niech nie odkłada do żadnego ZUSu i OFE - lepiej
    wiem od jakiegoś urzędasa co jest dla mnie i dla moich "pieniędzy na
    starość" lepsze (najlepsze).
    4. dla inteligentnych ludzi wprowadzić możliwość pokazania środkowego palca
    I jak i II filarowi - człowieczek idzie do ZUS (czy innego zbędnego urzędu)
    podpisuje papier, że w przyszłości nie będzie rościł żadnych pretensji ani
    żądań do państwa kiedy nie dostanie od niego ani grosza bo to co dostał od
    ww. podmiotów wydał na dziwki, alkohol, ćpanie, nowy samochód, wakacje w
    ciepłych krajach itp. Po podpisie takiej deklaracji w ciągu maksymalnie 30
    dni na moim prywatnym koncie bankowym mają się znaleźć wszystkie moje
    pieniądze zgromadzone w OFE jak i ZUSie.

    Dziękuję.