eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur › Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-10 12:19:03
    Temat: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 13:10:00 +0100, Valdi napisał(a):

    > Nie odbieraj tego jako poem pochwalnych na mój temat ale było mi dane
    > zobaczyć jak znaczna część Polaków pracuje i co wyczynia po za granicami
    > kraju...

    Nadal nie rozumiesz. Dla ogółu Niemców byłeś takim samym brudasem i
    pijakiem jak reszta. Tak jak teraz dla ciebie każdy murzyn to brudna leniwa
    małpa. Tak samo z przestępczością idącą za emigracją. Z Polakami było to
    samo. Radzę to sobie przemysleć bo niedługo mogą np. zacząć przeganiać z UK
    Polaków stosując podobną do twojej argumentację. Z mojej strony EOT.

    > Eeee... tam jeszcze więksi radykałowie niż tutaj :)

    Ale grupa właściwa, ta jest o bankach.

    --
    Kojer