  • Data: 2009-12-06 19:51:51
    Temat: Re: IKE - gdzie?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ForALL" news:hfgri3$1fa$1@inews.gazeta.pl

    > Witam,

    Graba! :)

    > Zastanawiam się na zalozeniem IKE i mam pytanie gdzie w tym momencie
    > oplaca sie takiego konto zalozyc,

    IMHO najlepiej nigdzie. Nie odkładaj na specjalne konto IKE ale we własnym
    zakresie. Zwolnienie z beli to żadna zachęta, a o kretyńskich limitach wpłat
    nawet nie będę wspominał. Ale jeżeli jesteś zdeterminowany (jak ja kiedyś)
    to chyba najlepiej będzie udać się do wybranej placówki PKO BP i założyć
    sobie IKE Obligacje. Jedyna wada jest taka, że nie masz tam podglądu
    online..., ale da się przeboleć.

    > co miesiac beda wplacana regularnie
    > pieniadze. Na sieci znalazlem oprocz mBanku, ze cos takiego maja Aviva,

    Jak zdecydujesz się na mBank to nie pakuj się w żadne IKE ale pieniądze
    sobie przelewaj samodzielnie na fundusze, których w ofercie SFI nie brakuje.
    IKE w mBanku ma dość ograniczony wybór jeżeli chodzi o fundusze, czego z
    pewnością nie można powiedzieć o ofercie funduszy przeznaczonych do
    samodzielnego inwestowania wolnych środków po za IKE.
    A co do Avivy - domyślam się, że w ramach IKE chcą ci wcisnąć jakąś polisę
    ubezpieczeniową, która jest połączona w funduszem. Jeżeli tak to już na
    starcie o nich zapomni - takie produkty to nic innego jak g... opakowane w
    ładne, błyszczące sreberko na którym w głównej mierze zarabia
    agencik/ubezpieczyciel który ww. badziew ci wcisnął (zarabia na prowizjach
    itp. - dodajmy dużych prowizjach), przy okazji mamiąc cię wspaniałą
    przyszłością pod palmami itp. :)

    > Generali, nie ukrywam ze interesowalby mnie pelny dostep online do tego:)

    Nie wnikam w szczegóły oferty, ale jeżeli widzę generali to chyba również
    chodzi o jakąś "wspaniałą" hybrydkę polisa + fundusz, który również
    "obiecuje" emeryturkę pod palmami z cycatymi brunetkami ;) przy naszym boku
    :)

    Z mojej strony tyle. :)

    PS.
    Jeżeli bardzo zależy Ci na ubezpieczeniu to wykup sobie samą polisę, bez
    żadnych funduszy itp. Kasę, która w ramach polisy miała by być inwestowana w
    fundusze danego towarzystwa ubezpieczeniowego wrzuć na wybrany przez Ciebie
    fundusz z oferty mBanku - bardziej Ci się to opłaci.

    Pozdraviam.