  • Data: 2008-01-13 14:04:53
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek" fmbcte$dra$...@n...task.gda.pl

    > "Pete" t...@i...ma.local.domain

    > O Lukas pisałem na innej grupie.

    Na przykład tutaj.

    Grupy dyskusyjne: pl.rec.ascii-art
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski"
    Data: Fri, 2 Nov 2007 00:21:45 +0100
    Lokalna: Pt 2 Lis 2007 00:21
    Temat: Re: Instrukcja obsługi. [TOT ;)]

    > Na tej napiszę za jakiś czas. Teraz chcę obejrzeć film.

    Wszystko mogę dojaśnić. Zasadniczo :) przechowuję m@ilową/internetową
    korespondencję z bankami. Gorzej jest z papierową, bo zajmuje miejsce,
    ale wartościowych :) listów nie wyrzucam od razu.

    > -=-

    > Z ostatniej chwili -- Lukas wymięka. :)
    > Jeszcze nie wiem, jaki efekt finalny, ale wymięka. :)

    Wczoraj (na kilkadziesiąt minut przed wysłaniem postu, na który teraz
    odpowiadam, do którego teraz nawiązuję) dotarł do mnie list z kolejną
    decyzją banku. Zawartą tam informację można określić mianem 'lakoniczna'.
    Wiadomo tylko, że uznają moje roszczenie (nie wiadomo które, bo były co
    najmniej dwa) dotyczące niechcianego ubezpieczenia karty kredytowej,
    i że uwidocznią owo uznanie na kolejnym wyciągu. Mniemam, że zwrócą
    składki lub składkę, lub jakąś część składek. Jak będzie -- nie wiem.

    Gdy będę wiedział więcej (na razie bank jedynie zauważa, że uznał moją
    rację) napiszę więcej. Podglądu ineternetowego swego konta w Lukas nie
    mam, bo konto zlikwidowałem jako uciążliwe, choć było bezpłatne. Podglądu
    ineternetowego swojej karty kredytowej w Lukas nie mam, bo ta karta nie
    była widoczna w internecie w ogóle.

    Informacji m@ilem od banku nie otrzymałem, choć jak na razie poprawnie
    funkcjonują/pracują wszystkie moje konta m@ilowe spośród tych kont,
    które funkcjonowały/pracowały przez ostatnie dwa lata, a klientem
    Lukas jestem od połowy ubiegłego roku.

    Niebawem część moich @dresów m@ilowych przestanie funkcjonować/pracować,
    bo obcinam koszty, konta były płatne, a Google daje bezpieczne, bezpłatne
    i bez reklam.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com