  • Data: 2011-10-12 15:57:41
    Temat: Re: ING i brak potwierdzania jednorazowym kodem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/12/2011 10:54 AM, RobertS wrote:

    > to takiego banku ja chciałbym się wystrzegać, przelew jednorazowo MUSI
    > być autoryzowany!

    a po co?

    wszyscy sie uparli, ze zabezpieczenia musza byc po stronie klienta.

    co mnie obchodzi jakas autoryzacja, skoro bank oferuje mi bezwarunkowy
    zwrot pieniedzy nieautoryzowanych transakcji.
    To bank wykupil sobie ubezpieczenie i nie zawraca d.. klientowi jakimi
    karteczkami czy tokenami. Widac mu sie opłaca.