eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Mon, 25 Feb 2002 00:40:01 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <a5btre$4b8$1@news.tpi.pl>
    References: <a5bjlr$t39$1@news.tpi.pl> <a5bk58$4lr$1@news.onet.pl>
    <UJce8.99698$V52.1068845@news.chello.at> <a5bljn$6j6$1@news.onet.pl>
    <X7de8.100509$V52.1075604@news.chello.at>
    <3Xde8.101710$V52.1088588@news.chello.at> <a5bqol$j3p$1@news.tpi.pl>
    <snee8.102298$V52.1095143@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1014594223 4456 213.25.209.18 (24 Feb 2002 23:43:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Feb 2002 23:43:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:165938
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:snee8.102298$V52.1095143@news.chello.at...
    >
    > Ma odpowiedzieć - ale co? :) Że dostanie odpowiedź za pół roku? :)))

    Ma uznac reklamacje, albo odpowiedziec ze jest nieuzasadniona. Jeli klient
    nie zgadza sie z taka odpowiedzia banku... kieruje sprawe do Arbitra
    Bankowego lub sadu. Dla klienta banku nie maja znaczenia teminy zawarte w
    umowach bank<>organizacja. Dla niego jest wiazaca tylko umowa z bankiem.

    > W moim banku w takim przypadku konto klienta jest uznawane od razu
    > reklamowaną kwotą, tyle tylko, że do czasu wyjaśnienia sprawy jest ona
    > zablokowana...
    >

    No, i co tu sie dziwic, ze klienci nie chca oddawac pieniedzy jak cos przez
    pomylke wplynie na ich konto... Oni tez moga powiedziec, oddamy ale
    zablokujemy ja na swoim rachunku do wyjasnienia ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1