eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-02-25 23:44:35
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK napisal:
    >> Jaka jest podstawa prawna na te 30 dni na rozpatrzenie reklamacji ?

    > Banki ktore sie zgodzily na KOnsumencki Arbitraz Bankowy, zgodnie z jego
    > zapisami maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji klienta. Po tym okresie
    > klienta moze sie zwrocic do Arbitra aby sie sprawa zajal. Dla banku 'wyrok'
    > Arbitra jest wiazacy.
    > Nie widze mozliwosci, aby teraz bank mogl powiedziec, ze w tej jednej, czy
    > drugiej sprawie ma w nosie zdanie Arbitra.

    Niestety moim zdaniem nie jest tak rozowo, poniewaz tu nie chodzi o
    reklamacje lecz o uzyskanie przez konsumenta w terminie 30 dni
    odpowiedzi na swoja skarge. Oznacza to niestety, ze jesli klient
    uzyska jakakolwiek odpowiedz z banku (chocby w stylu: "zajelismy sie
    Panska sprawa - reklamacja w toku) w terminie 30 dni to aby wszczac
    postepowanie przed Arbitrem Bankowym bedzie musial czekac do
    zakonczenia postepowania reklamacyjnego - np owe visowe 6 miesiecy.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1