eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-03-04 13:47:44
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:19815243934.20020304123658@toya.net.pl...
    >
    > Moim zaniem w tym miejscu nasz Arbiter Bankowy Pani Katarzyna
    > Marczynska dokonuje nadinterpretacji regulaminu bankowego arbitrazu
    > konsumenckiego (§ 9). Nie doczekanie sie przez miesiac roztrzygniecia
    > sprawy to nie to samo co nie uzyskanie w terminie 30 dni odpowiedzi z
    > banku na swoja skarge.
    >

    Hehe... IMHO reklamacje powinna byc rozstrzygnieta w ciagu 30 dni. Uwazasz,
    ze pismo typu

    <cite>
    Szanowny Panie!

    Uprzejmie informujemy, ze otrzymalismy Pana reklamacje dotyczaca
    transakcji dokonanej w dniu xx-xx-xx na kwote xxx,xx PLN. eklamacja zostala
    przez nas przeanalizowana i przekazana do rozptrzenia przez Bank
    rozliczajacy transakcje. O dalszym przebiegu sprawy bedziemy Pana informowac
    na biezaco.

    Z Powazaniem

    xxxxx
    </cite>

    jest odpowiedzia na reklamacje? A czy autoresponder w Inteligo lub Multi tez
    mozna uznac za odpowiedz na skarge? IMHO nie bardzo.
    Co wiecej, gdyby takie odpowiedzi banku mialy uniemozliwiac wszczecie
    postetowania przed Arbitrem, sens istnienia tej instytucji bylby zaden ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1