eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-02-26 22:53:27
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 26 Feb 2002 22:53:50 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Hm, za rozpatrzenie sie placi tylko w wypadku gdzy Arbiter przyzna racje
    >bankowi, a nie klientowi.

    Ale zasada jest - plac najpierw, potem moze ci oddamy :-)

    > Kwota roszczenie nie moze byc wyzsza niz 8kzl, a
    >to w wiekszosci przypadkow jest wystarczajace. IMHO brak odpowiedzi
    >uznajacej lub nieuznajacej reklamacji jest podstawa do przekazania sprawy
    >Arbitrowi. Oczywiscie to od niego bedzie zalezala decyzja czy wyslanie pisma
    >typu
    >'Rozpoczelismy procedure reklamacyjna. Nie wiemy ile to potrwa.'
    >bedzie wystarczajace do odrzucenia wniosku klienta. Jesli Arbiter odrzuci
    >wniosek klienta oplata zostaje zwrocona, wiec nie ma sie czego obawiac :).
    >
    Znaczy jak odrzuci stwierdzajac, ze jeszcze nalezy rozmawiac ze swoim
    bankiem a nie arbitrem, to kaske oddadza ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1