eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-03-04 14:47:29
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:3525764269.20020304153217@toya.net.pl...
    >
    > oczywiscie; przeciez nigdzie nie jest napisane, ze odpowiedz z banku
    > musi zawierac roztrzygniecie reklamacji.
    >

    Dziekuje za list zyczymy milego oczekiwania na rozstrzygniecie reklamacji,
    do tego czasu nie mozecie Panstwo wystepowac o wszczecie postepowania do
    Arbitra Bankowego ;). Do sadu chyba tez nie ma sensu, bo co zaskarzyc skoro
    nie ma decyzji ;).

    >
    > Zawsze to jakas odpowiedz ;), ale nie sadze by regulaminy tych
    > bankow przewidywaly mozliwosc zlozenia skargi zawierajacej roszczenie
    > finansowe kanalem, w ktorym dziala autoresponder.
    >
    [...]
    >
    > Niekoniecznie, zawsze mozna poczekac do zakonczenia postepowania
    > reklamacyjnego.
    >

    Hm, mozna skladac reklamacje telefonicznie np. Citi [bank wybralem
    specjalnie, bo juz wiele razy bylo o tym jak reklamacje sa tam przyjmowane
    ;)]. Przez telefon rozmawiasz z czlowiekiem, on mowi 'reklamacja przyjeta,
    rozpatrzymy ja'. Wg. Twojej interpretacji klient nie moglby wystapic do
    Arbitra przez rozstrzygnieciem... tylko ze ta skarga nie zostala odnotowana
    w systemie. Jej jedyny slad istnienia jest na tasmie, a trudno bedzie ja
    odnalezc po kilku miesiacach gdy klient zadzwoni ponownie zapytac ci z jego
    reklamacja ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1