eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-03-04 14:34:13
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK napisal:
    > Hehe... IMHO reklamacje powinna byc rozstrzygnieta w ciagu 30 dni. Uwazasz,
    > ze pismo typu
    > <cite> Szanowny Panie! [...] </cite>
    > jest odpowiedzia na reklamacje?

    oczywiscie; przeciez nigdzie nie jest napisane, ze odpowiedz z banku
    musi zawierac roztrzygniecie reklamacji.

    > A czy autoresponder w Inteligo lub Multi tez
    > mozna uznac za odpowiedz na skarge? IMHO nie bardzo.

    Zawsze to jakas odpowiedz ;), ale nie sadze by regulaminy tych
    bankow przewidywaly mozliwosc zlozenia skargi zawierajacej roszczenie
    finansowe kanalem, w ktorym dziala autoresponder.

    > Co wiecej, gdyby takie odpowiedzi banku mialy uniemozliwiac wszczecie
    > postetowania przed Arbitrem, sens istnienia tej instytucji bylby zaden ;).

    Niekoniecznie, zawsze mozna poczekac do zakonczenia postepowania
    reklamacyjnego.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1