eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2002-03-04 16:17:32
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK napisal:
    > Dziekuje za list zyczymy milego oczekiwania na rozstrzygniecie reklamacji,
    > do tego czasu nie mozecie Panstwo wystepowac o wszczecie postepowania do
    > Arbitra Bankowego ;).

    Niestety brak jednoznacznie okreslonego terminu roztrzygniecia
    reklamacji w regulaminie bankowego arbitrazu konsumenckiego moze wg
    mnie prowadzic do takich sytuacji.

    > Do sadu chyba tez nie ma sensu, bo co zaskarzyc skoro nie ma decyzji ;).

    Na szczescie sady maja troche inny "regulamin" ;)

    > Hm, mozna skladac reklamacje telefonicznie np. Citi [bank wybralem
    > specjalnie, bo juz wiele razy bylo o tym jak reklamacje sa tam przyjmowane
    > ;)]. [...]

    Telefonicznie mozna, ale nie trzeba; zaprawiony w bojach klient wie, ze
    w jego wlasnym interesie wymiane pogladow z bankami (a zwlaszcza z Citi)
    w sprawach reklamacji nalezy od poczatku prowadzic w formie pisemnej ;)
    I na koniec, aby nie przerzucac sie juz kolejnymi przykladami, moze
    postaramy sie o opinie prawna (wykladnia celowosciowa itp) na temat
    tego zapisu w regulaminie bak. Mysle, ze uciesze sie bardzo gdy
    okaze sie, ze moja, przyznam nieco doslowna interpretacja jest bledna.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1