eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate
    .pl
    From: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: 4 Mar 2002 17:17:32 +0100
    Organization: private
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@t...net.pl>
    References: <a601lu$jc7$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: Grzegorz Dabrowski <g...@t...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1015258652 6616 192.168.240.245 (4 Mar 2002 16:17:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Mar 2002 16:17:32 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.53bis) Personal
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 16:15:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 16:15:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 16:15:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 16:15:31 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167778
    [ ukryj nagłówki ]

    MK napisal:
    > Dziekuje za list zyczymy milego oczekiwania na rozstrzygniecie reklamacji,
    > do tego czasu nie mozecie Panstwo wystepowac o wszczecie postepowania do
    > Arbitra Bankowego ;).

    Niestety brak jednoznacznie okreslonego terminu roztrzygniecia
    reklamacji w regulaminie bankowego arbitrazu konsumenckiego moze wg
    mnie prowadzic do takich sytuacji.

    > Do sadu chyba tez nie ma sensu, bo co zaskarzyc skoro nie ma decyzji ;).

    Na szczescie sady maja troche inny "regulamin" ;)

    > Hm, mozna skladac reklamacje telefonicznie np. Citi [bank wybralem
    > specjalnie, bo juz wiele razy bylo o tym jak reklamacje sa tam przyjmowane
    > ;)]. [...]

    Telefonicznie mozna, ale nie trzeba; zaprawiony w bojach klient wie, ze
    w jego wlasnym interesie wymiane pogladow z bankami (a zwlaszcza z Citi)
    w sprawach reklamacji nalezy od poczatku prowadzic w formie pisemnej ;)
    I na koniec, aby nie przerzucac sie juz kolejnymi przykladami, moze
    postaramy sie o opinie prawna (wykladnia celowosciowa itp) na temat
    tego zapisu w regulaminie bak. Mysle, ze uciesze sie bardzo gdy
    okaze sie, ze moja, przyznam nieco doslowna interpretacja jest bledna.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1