  • Data: 2004-12-09 11:03:22
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:5d7a.00002242.41b7529b@newsgate.onet.pl...
    > > > za pozno
    > > A to dlaczego??
    >
    > Jeszcze sie pytasz?
    > Przeciez sam widziales, ze za pozno...

    Powinno to być w takim razie gdzieś napisane a nie jest.

    > To drugie co u ciebie bylo drugie...;-)
    > Po co tyle wycinales?

    Czyli mamy dwie usługi takie jak PKO Inteligo i Inteligo.
    Są to usługi do rachunków prowadzonych przez PKO BP. Wieć jeżeli wpłacam
    Pieniądze w PKO BP na konto które jest w PKO BP to pieniądze powinny być w tym
    samym dniu. Tak jak inna osoba napisała w dalszej części tematu - pieniądze w
    dniu zapadalności spląty były oddane do dyspozycji PKO BP w którym to mam
    rachunek i nie interesuje mnie kiedy oni sobie to zaksięgują.

    > Mamy PKO BP SA, ktory prowadzi wlasne rachunki (np. Superkonto) oraz
    > prowadzi rachunki Konta Inteligo (obslugiwanej przez firme Inteligo
    > Financial Services S.A.), a na dodatek uruchomil wlasnie usluge o nazwie
    > "PKO Inteligo" która jest uslugą dostępu przez internet/telefon do
    > Superkont.
    > Wszystko jasne? ;-))

    W takim razie SEZAM BPH-u też jest usługą a jakim dziwnym trafem nie ma tam
    żadnych sesji księgowań poprzez jakieś dziwne systemy wewnętrzne.

    > Przez wewnetrzny system PKO BP

    Nie interesuje mnie to.
    Na potwierdzeniu wpłaty wydrukowanym przez Panienke mam wszystko czarno na
    białym.
    Dokonałem wpłaty w PKO BP na rachunek w PKO BP w takim i takim dniu i o takiej
    jak jest na potwierdzeniu godzinie.
    To co dalej PKO PB robi z moją kasą już mnie nie interesuje.
    Jako odbiorca jestem wyszcególniony Ja jako posiadacz konta w PKO BP.
    Odbiorcą jestem Ja a nie jak to napisałeś powyżej firme Inteligo

    > Financial Services S.A
    > rozliczane
    >
    > Jesli prezetowales jej taka wiedze jak tutaj to przedstawila ci wersje
    > uproszczona dla zorientowanych inaczej...;-)

    Nie przedstawiłem żadnej wersji. Zapytałem tylko dlaczego moje pieniądze
    zostały zaksięgowane na moim rachunku dzień później.
    Na to Pani odpowiedziała mi że dlatego ponieważ są księgowane przez KIR.

    > Nie ufam ci i kropka ;-)

    > takim.
    >
    > Bo tak jest w PKO BP/Inteligo

    Powinno być PKO BP/Inteligo/PKO Inteligo.
    Czyli jest nienormalnie.

    > moze zacznij od
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ko
    nto_Inteligo.htm
    > oraz od www.pkobp.pl

    Ok. zacytuj mi chociaż jedną linijkę która wyjaśni mi że moje pretensje są bez
    podstawne.

    > Wyjasnilem wyzej.
    >
    > --
    Pozdrowienia