    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <qa9hj0$e4o$1@sunflower.man.poznan.pl> <qa9lfp$nqd$1@node2.news.atman.pl>
    <5cc978d3$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <qac63l$e4i$1@node2.news.atman.pl>
    <4vvohw3yavmi.1xal9bo0wxqtj$.dlg@40tude.net>
    <qaf3u2$41c$1@node2.news.atman.pl>
    <19ln74dxj2q9b$.15ho1zez3eret$.dlg@40tude.net>
    <qaf8sq$8ko$1@node2.news.atman.pl>
    <5ccb8353$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5cd0c380$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Idea Bank
    Date: Tue, 7 May 2019 18:16:28 +0200

    dyskusyjnych:5cd0c380$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 1...@4...net

    >Miałem na swej uwadze jedynie politykę, nie zaś politykę_finansową.
    >;)

    A ja tez o zwyklej polityce.

    >- Nie potwierdzam i nie zaprzeczam istnienia tych oszustw.

    Sam bank potwierdza. Jesli nie sama wysokoscia strat, to
    wyjasnieniami - np odpisem wartosci TaxCare w wysokosci 210mln.
    Znaczy sie rok temu, ba jeszcze we wrzesniu, bank twierdzil, ze
    posiada w aktywach marke czy spolke TaxCare, co jest warta 210mln ...
    i była ?

    > - Suma kapitałów jest zbyt mała, by połączone banki (Idea i Getin)
    > funkcjonowały jako jeden bank?

    Trudno mi powiedziec, Getin mial niedobor, a Idea ma teraz duzy
    niedobor.
    Uczciwa KNF byc moze powinna powiedziec "nie dajemy zgode na
    polaczenie, bo Getin jest zbyt slaby aby utrzymac Idee, a Idea moze
    pograzyc Getin".
    Ale ze decyzja jest polityczna, to moze pozwola.
    I moze juz zacieraja raczki ... pogrązy, to przejmiemy dwa banki za
    zlotowke :-)

    >Wracając do okazji -- IMO ludzie niekoniecznie będą szukali winy po
    >stronie bankiera, gdy padnie bank. Mogą wyładować złość na
    >kimkolwiek,
    >w tym i na obecnej władzy, która niby LCz nie lubi, a jednak i
    >wspomaga
    >go różnymi programami naprawczymi, i (jak innych bankierów)
    >asekuruje...

    ... kto ma lepsza propagande :-)

    >Afera ,,nagrywania na bank'' IMO może sporo kosztować
    >obecną władzę, dlatego **IMO** niekoniecznie warto
    >teraz nadgorliwie zajmować się likwidacją banków LCz...

    A potem niech sie inni martwia co z tym zrobic :-)

    Tylko, ze jak nastana inni, to beda tez mieli propagande :-)

    > https://pomorska.pl/w-linku-zle-sie-sprzeglo-pociag-
    z-pesy-popsul-sie-i-w-niemczech-wybuchla-afera-6-maj
    a-2019/ar/c1-14095971
    > Wybuchła afera, a szef niemieckiego przewoźnika
    > NEB miał powiedzieć, że ,,to wszystko złom".
    >Zapewne miał na myśli, że zawinił hardware...

    Sprawdzic, czy sterowniki silnikow nie sa Siemensa :-)

    J.