eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeal karta z Fortis BankuRe: Ideal karta z Fortis Banku
  • Data: 2006-05-29 13:37:31
    Temat: Re: Ideal karta z Fortis Banku
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Sierant napisał(a):
    > skoro nie dostales, bank nie udostepnia na stronie www, to powinni przeslac
    > jeszcze raz (bez oplaty)

    Tak, oczywiście masz rację. Tylko zwróć uwagę na to, że większość
    regulaminów KK stanowi, iż fakt nie otrzymania wyciągu należy zgłosić
    bankowi w terminie 14 dni (zazwyczaj) od zakończenia okresu
    rozliczeniowego. Najczęściej grace period jest powyżej 20 dni od
    zakończenia okresu rozliczeniowego, więc bank ma jeszcze czas na
    reakcję. Jeśli nie zareaguje na zgłoszenie to wtedy nie jest to już
    problem posiadacza.

    Ale jeśli zgłosisz brak wyciągu po upływie grace period to będzie Ci
    bardzo ciężko zmusić bank do odstąpienia od nałożenia opłat
    dodatkowych/odsetek karnych (bank zrobi to według uznania).

    --
    Dawid

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1