  • Data: 2011-04-20 07:56:40
    Temat: Re: Idee Korwina wiecznie żywe
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 22:49:24 +0200, Adam Sito napisał(a):

    > Liczysz z częścią składek płaconych przez pracodawcę?

    Tak to policzyłem:
    1000zł to wynagrodzenie brutto

    0.56 *0.830*1000zł = 459zł (po ZUSie i dochodowym)
    potem płacisz te wszystkie ukryte podatki 10% czyli zostaje ci 459*0.9=413
    potem VAT 22% czyli 0,76*465=322zł
    Coś musiałem zle policzyć ostatnio bo teraz wyszło troche wiecej ;)
    Czyli 413 wydajesz na towary z czego jeszcze 22% pobiera fiskus (co jest
    ukryte w cenie) Jak widzisz w zamian masz emeryture, ubezpiecznie zdrowotne
    Twoje i Twoich małoletnich dzieci, policję, wojsko, szkolnictwo i kupę
    radochy podczas wyborów. Nie jest chyba tak źle ;)