    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Date: Thu, 18 Aug 2005 23:03:23 +0000 (UTC)

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > numer prezentujący się nie gwarantuje dokładnie *niczego*

    Numer to IMHO rzeczywiście mało, ale jeśli procedura wymaga bezpośredniego
    kontaktu telefonicznego, to niech na formularzu czy w definicji konta
    bankowego doddzą hasło/kod nadawane przez użytkownika, którym dzwoniąc do
    klienta, konsultant będzie się pierwszy identyfikował. Czy wręcz bez wdawania
    się w identyfikacje, proste - Dzień dobry, dzwonię z banku X, w związku z
    przesłaną do banku korespondencją, proszę się skontaktować z infolinią.
    Kropka.
    A tak, człowiek dzwoni zaniepokojony, bo nie wiadomo, o co mogło chodzić, bo
    póki nie autoryzują klienta, wszystko jest tajemnicą. Tym bardziej, że w moim
    przypadku konsultantka wyłącznie zapytała czy przesłałem formularz zmiany
    danych. Ja tylko odpowiedziałem, że tak i to był koniec naszej rozmowy.

    Miłego dnia
    Tomek