eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInfolinia Inteligo - u mnie krechaRe: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kolomolo <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Date: Sun, 21 Aug 2005 08:56:32 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <de98ij$rt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <de080m$sm7$1@inews.gazeta.pl> <de8elu$n57$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <20050821014057.4332fbef@home> <de8fj3$pdi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <20050821015331.31b13afc@home> <de8gp8$s0s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <20050821024742.67ad3bad@home>
    NNTP-Posting-Host: ext-gw-ruk.pronet.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1124607379 893 212.182.123.194 (21 Aug 2005 06:56:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2005 06:56:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <20050821024742.67ad3bad@home>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: kolomolo
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:361331
    [ ukryj nagłówki ]


    > Teraz czytaj uważnie:
    > -ktoś do ciebie zadzwoni i zapyta o dane osobowe podając się za pracownika banku
    > -zadzwoni do banku, powie że zapomniał id i hasła
    > -poda dane osobowe, które mu podałeś i ustali nowe hasło
    > -zaloguje sie do sys transakcyjnego i wyprowadzi ci całą kase
    >
    > Regards, Rufio
    Inteligo oraz PKO Inteligo - czytaj uważanie :)
    ...
    - bez id nie nada hasła,
    - bez karty kodów nie nada hasła,
    same dane nie pomogą,

    Pozdr.

    PS. konsultant nie jest taki głupi, dwa razy sprawdzałem próbując ich
    naciągnąć kolegą przy tym jak do mnie dzwonili, i dwa razy laska
    odmówiła udzielenia infor, tłumacząc się tym, że nie ma pewności ...
    zachodzą uzasadnione wątpliwości... co do tego czy ja to ja...

    zawsze można zadzwonić pod numer, który się wyświetla i sprawdzić, czy
    to jest Bank czy nie, lepiej być przezornym niż potem płakać nad stratą
    kasy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1