  • Data: 2011-05-05 16:09:54
    Temat: Re: "Inne zdarzenia lsowe" - definicja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-05 16:44, Piotr Gałka wrote:
    > niestety też) które jak coś czytają, to chciałyby to rozumieć.

    Niestety. Ja rownież sie poddaje. Ale pare przykładów głupoty
    tumanistycznej z mojej krotkiej historii kredytowej:

    "Kwota będzie zaookrąglona z użyciem reguł matematycznych". Znam od
    strzału 5 reguł, wszystkie matematyczne. Na pytanie *która* to reguła
    dowiedziałem się że to na pewno dobrze bo konsultowano to z prawnikami.
    Myślę że równie dobrze mogli konsultować z niedzwiedziami polarnymi a
    zaoszczedzili by na kosztach a efekt identyczy.

    "rzeczywista liczba dni w miesiącu jest równa 28, 30 lub 31 dni".
    Wydawało mi się że tysiące lat temu mozna bylo znaleźć precyzyjniejsze
    szacunki tej wartości.

    "zmiany konstrukcyjne". Definicji brak, dostepna tylko
    tumanistyczno-prawnicza. Boje się wbić gwóźdź w ścianę.

    "bank pobierze opłatę". Ale już pobrał ! "Tak, ale tak się pisze w
    umowach, zmiana w umowie to 100zł ...".

    "bank może wysyłać 5 monitów za 20zł w miesiącu". A kiedy i na jakiej
    podstawie? "Jak będą problemy". A gdzie to jest zdefiniowane i
    określone? "Yyyy... no jak będa problemy ...".

    Ehhhh. Świat nie jest stworzony dla osób dociekliwych :/