  • Data: 2010-05-19 17:25:19
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pieprzysz, na tej grupie jest 3 wybitnych specjalistów: Charlie, maniana i
    > Endriu.
    > To pomyśl ilu jest w Polsce.

    Ech..
    Jak nie można liczyć na swego premiera i sejm w kwestii wyjaśnienia
    katastrofy to się kurwa spekuluje.

    P.S. Miesiąc po tragedii wszystko na to wskazuje, że filmik ze
    strzałami może być starciem naszych BOR-owików z ruskimi w - ochrona
    ciała prezydenta.
    Chociaż Bor wszystkemu zaprzecza....

    BOR użył broni palnej, zabezpieczając miejsce katastrofy?
    http://tiny.pl/index.php

    Reasumując - miesiąc po katastrofie wiem, że nic nie wiem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/