    From: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Date: Thu, 20 May 2010 06:49:11 +0000 (UTC)

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > ,
    >
    > O nic innego mi nie chodzi jak o to, aby w przysz=B3o=B6ci mnie i moim
    > dzieciom =BFy=B3o sie lepiej. Istot=B1 tego ca=B3ego zamieszania jest to, =
    > =BFe
    > ci na EuroSocjalizm nawo=B3uj=B1 ci (lub dzieci tych), kt=F3rzy 40 lat temu
    > piali pie=B6ni pochwalaj=B1ce ku chwale Stalina.
    >
    > Jedno bankructwo sytemu ju=BF przerabia=B3em. Chcia=B3bym sobie (i moim
    > dziciom) zaoszczedzi=E6 kolejnego ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
> [...]

    No to właśnie cie naprowadzam.

    Powiedz synowi, że najpierw powinien mieć coś co przyda się
    lub spodoba innym ludziom, za co będą chcieli wydać kasę.

    Jak będzie to już miał to niech zacznie nawet od prostego straganu
    (bez kredytów) i tu bedzie miał okazje kontaktu z ludźmi.
    Zorientuje się, że ważne jest jak go inni odbierają.
    Jak dobrze, to będą obroty większe, jak źle, to mniejsze ale będą.
    Zorientuje się jaki wpływ na rynek mają politycy i kiedy
    opuścić cenę a kiedy ją podwyższyć (przy dobrej polityce ceny
    nie zmieniają się). I zorientuje się (ale to już raczej w późniejszym
    czasie), że płacenie podatków jest bardzo nieopłacalne i zacznie kombinować.
    To wówczas będzie można o nim powiedzieć, że jest człowiekoiem dojrzałym.

    Powiedz mu to co ja tobie - skoncentruj się na sobie.

    Moje przysłowie (może uchodzić za ludowe) to:

    "Martw się o siebie a będziesz miał wielu przyjaciół".

    Andrzej.