    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Tue, 16 Nov 2004 13:07:57 +0100

    > Przed tym bankiem powinni ostrzegać!!!
    > Zwiedziona pozytywnymi opiniami znajomych założyłam konto powiązane z
    > rachunkiem inwestycyjnym - inwestycyjny to CDM.I już drugi raz pieknie
    > mnie
    > załatwili.Przelew zleciłam wczoraj o 8:00,zależało mi na tym aby pieniądze
    > dziś
    > spłynęły i co?Ano to,że o 20:30 dzwoni jakaś idiotka,żeby przelew
    > potwierdzić
    > (do jasnej cholery - po co w takim razie dają kartę kodów!!!)-jakieś 2
    > tygodnie
> [...]

    no i wlasnie dupa,

    dzwonili do Ciebie bys potwierdzila przelew sporej kwoty, kiedy operuje na
    kwotach rzeczu 30 tys zl zawsze dzwonia by potwierdzic numer dowodu
    osobistego czy numer konta czy cos, normalne,

    wolalabys zeby 30tys wypierdzielilo z Twojego konta jak ktos znajdzie w
    Twoim domu karte kodow ? login i haslo bedzie mial z keyloggera, naprawde
    duze pole manewru,

    mi odpowiada taki sposob potwierdzania sporych przelewow, przynajmniej wiem
    ze moje miliardy nie wyplyna :P

    a Ty tutaj zaraz zamykasz konto,
    kobieto okres masz?