  • Data: 2004-11-16 16:31:54
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałam się,czy odpowiedzieć,bo widzę, że intelygencja wysoka!Dupa i
    > okres -świetne!

    kobieto wyluzuj,

    > Jak napiseś buraku tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?,a pieniądze potrzebne są
    > na
    > inwestycyjnym na dziś.

    w moim przypadku telefon o przelewie otrzymywalem zawsze 1-4h po jego
    zleceniu, tego samego dnia,
    więc miałaś pecha :)

    >Z pewnością ktoś znajdzie moje kody,które noszę w
    > portfelu-złodziej,ale wtedy ciężko żeby z nich skorzystał jeśli zastrzegam
    > Visę i kody.

    jeśli znajdzie ten portfel to znajdzie i Ciebie, a jak on znajdzie Ciebie,
    to już nikt inny może Ciebie nie znaleźć,
    a Twoja rodzina nawet nie znajdzie pieniędzy na Twoim koncie;)

    >Mnie nie odpowiada taki sposób potwierdzenia przelewu bez
    > możliwości rezygnacji z tego sposobu,z pewnością nie uważam żeby było to
    > normalne.A jutro już xxxx będzie droższy,czyli kicha.

    no ok, poprostu miałaś pecha a inteligo się w Twoim przypadku spóźniło,
    ja już z nimi jestem prawie rok i nie mam na co narzekać,

    > Nie mam obaw,że kasa wypłynie bo tylko wolne środki trzymam na koncie.

    tak się składa że mam praktyki w dziale bankowości elektornicznej jednego
    banku,
    zdziwiłabyś się ile pieniędzy wypływa, ale oczywiście o tym się nie mówi ;)

    > Nie będę się zniżała do Twojego poziomu więc mimo wszystko Pozdrawiam
    > Kasislawek

    A jednak... ;)