eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-16 17:19:05
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz wrote:

    > tak jak Ona wkurzyła się, że bank tak późno zadzwonił, a przelew się
    > opóźnił,

    Zdaje się, że miała prawo być niezadowolona z takiej obsługi. Inteligo
    podaje na swojej stronie sesje KIR, klient może sobie poczytać i
    zastosowawszy się do tego oczekiwać rezultatu, czyli kasy na koncie w
    terminie. To dobrze, że starają się potwierdzić większe kwoty, ale nie
    kosztem terminu wykonania przelewu.

    > w afekcie jeszcze decydując się na zamknięcie konta,

    Skoro sposób obsługi nie potwierdził jej oczekiwań, to głosuje nogami. Takie
    prawo każdego.


    > tak ja mając do czynienia z inteligo od roku stiwerdziłem szybko, że
    > ma okres i się niepotrzebnie denerwuje...

    I to właśnie było chamstwo - skoro sam nie widzisz, to trudno, ale dlaczego
    ktoś ma je tolerować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1