eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-16 17:07:03
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> > tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    >> > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?
    >>
    >> I tu jest ewidentny problem - nie w dzwonieniu z potwierdzeniem, tylko
    >> w zrobieniu tego zbyt późno. Nie dysponuję sumami które pozwalałyby mi
    >> robić takie przelewy zbyt często ale w tych paru przypadkach gdy mi
    >> się taki przelew zdarzał, zwykle oddzwaniali po około pół godzinie.
    >>
    >> A do wyjaśnienia czemu oddzwonili za późno trzeba by na początku
    >> ustalić, czy w czasie w którym zwykle oddzwaniali (czyli do 1 godziny
    >> po) byłeś dostępny pod telefonem który inteligo ma jako kontaktowy. Bo
    >> może po prostu nie mogli się dodzwonić?
    >
    > Co do dalszej części to wyjaśniam,że jako swój kontaktowy podałam komórkę i
    > jestem pod nią dostępna przez cały dzień,wyłączyć jej nie mogę,bo zawód nie
    > pozwala. Pani na pytanie dlaczego tak późno powiedział,że teraz jej ktoś wydał
    > polecenie i tyle.

    Cóż, w tej sytuacji ja bym po prostu złożył w inteligo formalną
    reklamację, domagając się odszkodowania w wysokości poniesionych strat
    (i podając konkretne uzasadnienie czemu je poniosłać i czemu akurat
    takiej wysokości). Trudno mi wyrokować czy uda się takie odszkodowanie
    wyrwać ale na pewno ostre postawienie takiej sprawy powinno wpłynąć na
    sposób obsługi takich zleceń w przyszłości...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1