  • Data: 2004-11-19 11:44:23
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Ok - masz rację, ale to tylko pogarsza sprawę. Przelew zlecony 15,
    > potwierdzają 16 wieczorem.

    Nie 16, tylko 15 wieczorem, a 16 o 12:55 kasislawek postanowiła podzielić się
    tym z resztą społeczności ;-O

    > Delikatnie mówiąc jest to powód do zdenerwowania.
    > Na dodatek to obala Twoją kolejną teorię - a mianowicie, że telefon był PO
    > wykonaniu przelewu, bo o tej porze kasa byłaby juz na rachunku w Pekao.

    A dlaczegóż Twoim zdaniem obala??? Jeszcze raz podkreślam - to jest problem
    banku, nie nasz, prawda? Co by z tym zrobili ich sprawa, ale takie sytuacje są
    do rozwiązania.

    > Z całym szacunkiem, ale nie interesuje mnie Twoje "raczej" ani
    >
    > Z całym szacunkiem, ale jak na razie, to Twoje teorie RACZEJ się nie
    > potwierdziły, a konstruowałeś juz ich kilka i co jedna, to bardziej
    > fantastyczna :-)

    Od samego początku piszę, że przelew ZWYKLE jest potwierdzany PRZED
    realizacją. Ale to nie wyklucza prośby pracownika banku o stwierdzenie
    klienta: "Tak, to ja zleciłem przelew". Jedna teoria była fantastyczna, z
    powodu mojej nadinterpretacji, do czego się przyznałem. Nadal nie mamy
    odpowiedzi osoby zainteresowanej na kiedy tak naprawdę zleciła przelew i kiedy
    tak naprawdę został zrealizowany, więc nasze przepychanki są bezsensowne.
    Gdyby było jak twierdzisz, to przelew byłby wyrzucony i konieczne byłoby jego
    ponowne utworzenie ORAZ potwierdzenie, a tak przecież nie było.