  • Data: 2004-11-19 11:29:33
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli już próbujesz być przcyzyjny/a bądź do końca - skoro post jest
    > z 16 i kasislawek pisze, że przelew zleciła wczoraj to mi wychodzi
    > 15.

    Ok - masz rację, ale to tylko pogarsza sprawę. Przelew zlecony 15,
    potwierdzają 16 wieczorem. Delikatnie mówiąc jest to powód do zdenerwowania.
    Na dodatek to obala Twoją kolejną teorię - a mianowicie, że telefon był PO
    wykonaniu przelewu, bo o tej porze kasa byłaby juz na rachunku w Pekao.

    Z całym szacunkiem, ale nie interesuje mnie Twoje "raczej" ani
    > domysły tylko stwierdzenie faktu przez właściciela rachunku. Zadałem
    > pytanie na kiedy został zlecony przelew?

    Z całym szacunkiem, ale jak na razie, to Twoje teorie RACZEJ się nie
    potwierdziły, a konstruowałeś juz ich kilka i co jedna, to bardziej
    fantastyczna :-)

    > Jak wspomniałem sytuacje tego typu i inne znam z własnego
    > doświadczenia, więc jedna kzależy.

    Od stażu w Inteligo nie zależy umiejętność zrozumienia co autor miał na
    myśli, co widać na Twoim przykładzie :-) Oczywiście piszę to "z całym
    szacunkiem" ;-)