eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Mon, 22 Nov 2004 15:46:55 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 57
    Sender: g...@o...pl@dial-6748.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cnsu7b$pas$1@news.onet.pl>
    References: <cnkman$gkh$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
    <cnst6k$hss$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6748.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1101134891 25948 62.87.249.92 (22 Nov 2004 14:48:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Nov 2004 14:48:11 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:326018
    [ ukryj nagłówki ]


    > I bardzo dobrze ze zmieniasz bank. Bo przez to Inteligo:
    > - sobie podnosisz cisnienie

    Niewątpliwie - w takiej sytuacji chyba każdemu by się podniosło.

    > - konsultantowi zapewne tez bo nie umiesz zrozumiec ze maszyna (czyli
    bank)
    > nie dziala tak jak czlowiek tylko tak jak zostala skonstruowana i nie
    mozna
    > zmusic maszyny krzykiem do innego dzialania

    A kto krzyczał?

    > - histeryzujesz na p.b.b

    Jeżeli dla Ciebie opis pretensji związanych z obsługą banku jest histerią,
    to zaiste wiele jej na pbb - prawie codziennie coś się pojawia.

    > - nie mozesz zrozumiec, ze skoro przelew na duza kwote musi byc
    potwierdzony
    > to mozesz tez go sama potwierdzic dzwoniac na darmowa bankolinie, ale i
    tak
    > bank jest wredny i do d..y

    Nie zrozumiałeś zdaje się o co chodziło. A nie chodziło o fakt potwierdzania
    dużych przelewów.


    >
    > Moze po twoim odejsciu obsluga Inteligo bedzie mniej zestresowana co
    bedzie
    > mialo pozytywny skutek dla innych klientow.

    Może - na razie to pewnie straci klienta, który nie trzymał tam 200-300 PLN
    i wypłacał z bankomatu po 20
    PLN. Myslisz, że to problem klienta?


    > > Już więcej w tym temacie nic nie napiszę,bo nie chcę się
    denerwować.Miałam
    > > dobra informację i została stracona:(((
    >
    > Myslisz, ze jak wyslesz przez onet i nie podasz swoch namiarow to jestes
    > anonimowa?
    > Takie dzialanie na gieldzie jest przestepstwem, moze to i dobrze ze ci nie
    > puscili tego przelewu...;-)


    Skąd wiesz, że to miał być inside trading? Nie wszystkie informacje są tego
    typu. A Ty zdaje się z góry to zakładasz. Podsumowując: mam wrażenie, że
    sobie stworzyłeś profil autorki jako histerycznej baby, która nic nie
    rozumie i się awanturuje i na dodatek chciała podjąć działania przestępcze
    :-) Tyle, że czytając wątek Twoje wnioski wyglądają delikatnie mówiąc na
    błędne. Tak jak i innego besserwissera, co to pouczał, a nie potrafił
    odróżnić rachunku inwestycyjnego od FI.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1