eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo POMOCYRe: Inteligo POMOCY
  • Data: 2005-02-10 12:02:11
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W <news:cufdqu$rr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Mirun napisał(a):

    > Mam blokadę na jednej transakcji tej w bankomacie PKOBP a z
    > Euronetu miały wrócić wczoraj do 24-tej razem z prowizją, tak mi
    > się zarzekala paniusa z infolinji, mowiła zeby się niczym nie
    > martwić, i czekać no i czekam jutro chyba wezmę urlop i zacznę
    > czekać bardziej skutecznie.
    >

    Spokojnie! Wiem, że ciężko się do tego zastosować jeśli chodzi o
    pieniądze, ale chyba nic innego Ci nie pozostaje.

    Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
    inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
    wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane
    w obu przypadkach. Na zwrot kwoty błędnie zablokowanej czekałem 7
    dni. Taką też informację otrzymałem z banku, że w przypadku blokad
    spowodowanych np. błędem w komunikacji mają 7 dni na zwrot środków.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1