eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo POMOCYRe: Inteligo POMOCY
  • Data: 2005-02-10 12:26:45
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2005-02-10 13:20 Wojciech Nawara donosi:
    > Human Being napisał(a):
    >
    >> Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
    >> inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem wszystko
    >> poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane w obu
    >> przypadkach.
    >
    >
    > Tutaj na 99% nie chodzi o blokadę. Transakcje w Euronecie sa księgowane
    > od razu.
    A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację podając
    informację, w którym bankomacie i jakim numerem karty została
    dokonana transakcja i przy rozliczeniu bankomatu na logu operacji będzie
    widać, że pieniądze nie zostały z maszyny wypłacone.

    pozdrawiam
    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
    które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1