eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-14 18:10:22
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > "Edmund28" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:493f.000000aa.4146b9c3@newsgate.onet.pl...
    > > A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję
    > z
    > > nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora
    > dba o
    > > klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna
    > weryfikacją
    > > danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.
    > >
    > To chyba Ty właśnie byłeś wyjątkiem od reguły, bo na przykład w moim
    > przypadku:
    > - pracownik poprosił mnie, żebym sam sprawdził sobie numer dowodu
    > - szkoda mu było kasy na telefon, więc napisał tylko SMSa, że ma przesyłkę i
    > żebym się skontaktował
    > - dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla
    > mnie terminie
    > - i tak przyjechał o innej godzinie
    >
    > Pozdrawiam!
    > Artur A. Surowiec

    Czlowiek chcial dobrze, ciezko jest trafic osobe prywatna w domu, wiec kurier
    stara sie jako moze zeby Wam dogodzic. Nie rozumiem co jest zlego w tym ze
    kurier chcial nawiazac kontakt z odbiorca. Zreszta mysle ze Ty tez bysniezbyt
    chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
    pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1