  • Data: 2004-09-14 16:38:03
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Edmund28" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:493f.000000aa.4146b9c3@newsgate.onet.pl...
    > A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję
    > nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora
    dba o
    > klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna
    weryfikacją
    > danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.

    To chyba Ty właśnie byłeś wyjątkiem od reguły, bo na przykład w moim
    przypadku:
    - pracownik poprosił mnie, żebym sam sprawdził sobie numer dowodu
    - szkoda mu było kasy na telefon, więc napisał tylko SMSa, że ma przesyłkę i
    żebym się skontaktował
    - dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla
    mnie terminie
    - i tak przyjechał o innej godzinie

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec