eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: 15 Sep 2004 13:03:10 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 42
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <ci90kg$km4$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095246190 13478 213.180.130.18 (15 Sep 2004 11:03:10
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Sep 2004 11:03:10 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.29.101.27, 192.168.243.49
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315859
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
    >
    > > Nie pracuje w tej firmie a jedynie wspolpracuje z nimi, konto w inteligo
    > > zalozylem jakies ponad 2lata temu i jak wiem Inteligo nadal korzysta z
    uslug
    > > masterlink, wiec cos musi w tym byc... niesadzisz?? A moze Ty pracujesz w
    > > Servisco??  Zreszta widac ze nie siedzisz w branzy firm logistycznych bo
    > > niewiele na ten temat wiesz. Twoje pojecie ogranicza sie zapewne jedynie do
    > > jednego incydentu...  
    >
    > hehehe, oceniam firme na podstawie tego czego doswiadczam. I mi ta ocena
    > w zupelnosci wystarczy. Nie pracuje w logistyce, ale czasem z kurierow
    > roznej masci korzystam. Generalnie zgroza, ale masterlink to makabra.
    >
    > > Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
    > >
    > >>co do tego, czy chca by kurier przyjechal? - klient to klient - dzis
    > >
    > > zamawia, a jutro nawet nie wie co zamówil... taka jest niestety prawda. Na
    > > codzien mam kontakt z klientem wiec wiem.
    >
    > To dobrze, ze wiesz. Ktos musi wiedziec.
    >
    > Bartol

    oceniam firme na podstawie tego czego doswiadczam - Ja tez... nie rozumiem
    tylko dlaczego negujecie wszyscy moje pozytywne zdanie na temat Masterlinka. Ja
    mam z nimi dobre doswiadczenia i mam prawo to wyrazic tak jak Wy wasze
    negatywne zdanie. Nadal podtrzymuje to ze klienci sa niezdecydowani - umawiaja
    sie a potem to olewaja itp tak wiec wina lezy czesto po obu stronach. Niestety
    zaczely sie czasy kiedy klienci mysla ze wszystko im wolno i ze kazdy powinien
    im wchodzi w tylek. Moze stad bierze sie problem, ze sami nie potrafimy sie
    zachowac a wymagamy tego od innych.

    A tak wogole to sie zastanawiam czy to czasem nie jest jakas nagonka na
    Masterlinka... hmmm Moze podyskutujemy o innych firmach kurierskich. Mysle
    problemy klientów dot Masterlinka jak i wszelkich innych firm logistycznych. No
    ale to juz temat zupelnie inny.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1