eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - procedury › Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Wed, 15 Sep 2004 15:03:40 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: g...@o...pl@dial-7519.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <ci9ejc$she$1@news.onet.pl>
    References: <ci990l$qql$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-7519.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1095253420 29230 81.168.143.95 (15 Sep 2004 13:03:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Sep 2004 13:03:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315899
    [ ukryj nagłówki ]


    > Mysle ze kilku niezadowolonych klientow nie wymusi na Inteligo zmiany
    firmy.

    Jak ich ilośc będzie rosła, to możesz się zdziwić ;-)

    >Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    ciezko
    > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    skarg.
    > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    czy
    > powodow moze byc jeszcze kilka. Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    a do
    > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow. Eh zawsze sa dwie
    strony
    > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    do
    > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    na
    > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > paczek. Tak wiec zycze im dalszej dobrej wspolpracy.

    Tak masz rację - mam w nosie "problemy" niesłownego kuriera, który próbuje
    na klienta przerzucać koszty swojej pracy i nie trzyma się procedur. Uważam
    tez, że powinien być wywalony na zbity ryj. Jak już ktoś Ci napisał - komuna
    sie na szczęście skończyła. BTW - z takimi poglądami na relacje firma-klient
    powinieneś wyemigrować do Korei Płn.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1