-
Data: 2004-09-15 20:41:58
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
<m...@p...onet.pl> wrote in message
news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
> Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
> wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
ciezko
> pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
skarg.
> A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
czy
> powodow moze byc jeszcze kilka.
Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
- zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
- dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
uśmiechać się
- w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.
> Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
> nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
a do
> tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
miałbym robić wyjątek?
> Eh zawsze sa dwie strony
> medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
do
> dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
na
> Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
> paczek.
Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.
Pozdrawiam!
Artur A. Surowiec
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.04 20:54 Artur A. Surowiec
- 16.09.04 11:29 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 11:31 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 11:38 Bartol Partol
- 16.09.04 12:19 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 14:52 jureq
- 16.09.04 15:08 Marcin Kasperski
- 16.09.04 15:20 Piotr Gralak
- 16.09.04 19:37 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 19:40 m...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- po niemiecku
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
Najnowsze wątki
- 2024-07-23 MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- 2024-07-05 KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- 2024-07-05 po niemiecku
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby