eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: Thu, 16 Sep 2004 13:38:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <cibtum$2b5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ciaaop$70a$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095334681 2405 80.55.241.182 (16 Sep 2004 11:38:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Sep 2004 11:38:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.1) Gecko/20040707
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316015
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

    > A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
    > zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
    > nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
    > wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
    > poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do

    Widzisz, praca z klientem wymaga pewnych umiejetnosci. I przede
    wszystkim szacunku dla klienta. Trudno, zeby klient usmiechal sie do
    kuriera, ktory ma klienta w dupie i uwaza go za zlo konieczne. Jesli
    kurier umawia sie i nie przyjezdza, to znaczy, ze mnie nie szanuje, bo
    nawet jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac.
    Tylko nie rozumiem, dlaczego musze pisac o takich oczywistych rzeczach.

    > Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
    > to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
    > najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
    > miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
    > zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
    > rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam

    Ojojojojoj.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1