eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 12:10:59
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Paweł" <n...@k...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dowolna placówka pocztowa lub www.poczta-polska.pl
    > Cytat ze strony:"Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczane
    następnego
    > dnia roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do
    > godziny:
    > a.. 17.00 na terenach miast wojewódzkich
    >
    > b.. 16.00 na terenach miast powiatowych
    >
    > c.. 15.00 w pozostałych miejscowościach (na poczcie)."

    jak mi załatwisz żeby poczta z trąbką doręczała wszystkie wysyłane przez
    moją firmę listy polecone priorytetowe na następny dzień to cię uściskam i
    wręcze całkiem fajną gratyfikacje pieniężną

    a tak serio to naucz sie czytać to co małym druczkiem
    - poczta nigdzie nie gwarantuje że dostarczy taki list następnego dnia - jak
    sie zapytasz o gwarancje a nie o marketingowy bełkot to sie dowiesz że
    takiej gwarancji nie ma bo oni dostarczają "90% przesyłek w tym terminie"

    po drugie jak zaczynasz pisać o rezerwowaniu sporej kwoty na koszty
    rozwiązania umowy a potem żal Ci wysłać listu ZPO to zaczyna brzmieć
    śmiesznie

    btw - koszty rozmów z linią tel inteligo też nie są kosmiczne - ale to na
    marginesie

    tak serio - chcesz uderzyć psa, kij sie zawsze znajdzie, za chwile spadnie
    oprocentowanie w lukasie skoczy gdzie indziej to będziesz z takim samym
    zapałem rozwiązywał umowę z lukasem ?
    to dopiero przygotuj sie na niespodzianki - ja próbowałem już kilka razy
    podchodzić do tematu i dałem sobie w końcu spokój :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1