    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Intelligo i bankomat
    Date: Fri, 27 May 2005 16:10:19 +0200

    A był to wtorek, 24 maja 2005 13:27, gdy Zbyszkin napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Witam,
    > chciałem wybrać z bankomatu 1500 zł ale pokazał się czerowny komunikat
    > głoszący iż operacja nie jest mozliwa-więc kolejna próba 1000 zł i
    > "poszło"(środki na koncie ok.6k).I teraz widzę że te 1500(1000 też) jest
    > na rachunku zablokowane-czy to normalne?

    Niestety Inteligo ma spieprzone rozliczanie kart. Już kilka razy odbiłem się
    od kasy w sklepie z ichnią kartą, a karta mbanku działała. Inteligo odbija
    się też od autoryzacji przez Sieć, choć kiedyś reklamowali swoją kartę jako
    kartę z możliwością płatności przez Sieć. Kiedyś znów zjadło mi też
    dwukrotnie kwotę, jaką zapłaciłem na stacji benzynowej. Kwota wróciła po
    jakimśtam czasie, ale nic nie szło zrobić, żeby ją wcześniej odzyskać.
    Generalnie więc odstawiłem Inteligo jako rezerwowe konto i zdecydowanie
    wolę używać mBanku.

    Zastanawiam się, po co komu te paściate Inteligo. Jedyna zaleta to bankomaty
    PKO BP SA, których faktycznie jest dużo. Choć jak byłem w Krynicy, to
    okazało się, że jeden jest niedostępny, bo wewnątrz banku, więc tylko w
    godzinach pracy banku, a drugi był zepsuty. I i tak musiałem skorzystać z
    bankomatu PeKaO SA i zapłacić prowizję.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)