eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntelligo i bankomat › Re: Intelligo i bankomat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Intelligo i bankomat
    Date: Sat, 28 May 2005 00:46:44 +0200
    Organization: ZBOWID: Związek Bojowiników o Warunek i Dziekankę.
    Lines: 29
    Message-ID: <d7880t$6kr$2@serwus.bnet.pl>
    References: <d6v3b0$j9i$1@nemesis.news.tpi.pl> <d779oj$ipu$1@serwus.bnet.pl>
    <d77c4s$ss0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1117234014 6811 213.227.67.131 (27 May 2005 22:46:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 May 2005 22:46:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:350412
    [ ukryj nagłówki ]

    A był to piątek, 27 maja 2005 16:51, gdy mlody_book napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tristan Alder napisał(a):
    >> Niestety Inteligo ma spieprzone rozliczanie kart. Już kilka razy odbiłem
    >> się od kasy w sklepie z ichnią kartą, a karta mbanku działała. Inteligo
    >> odbija się też od autoryzacji przez Sieć, choć kiedyś reklamowali swoją
    >> kartę jako kartę z możliwością płatności przez Sieć.
    >
    > Szkoda, że nie piszesz konkretów jeżeli chodzi o sieć, bo ja wczoraj w 5
    > sekund doładowałem betandwin i nie raz płaciłem ichnią kartą w sieci.
    > Napisz w jakim serwisie Ci się to nie udało a wciągniemy te www na
    > czarną listę ;-)

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    > Facktycznie żale swoje wylewasz, ale bardzo ogólne,
    > więc trudno się do nich odnieść, można raczej to traktować jako
    > subiektywne odczucia sfrustrowanego klienta.

    No a jakie mają być, jak nie subiektywne? Mam konto w Inteligo od kilku lat,
    podobnie jak w mBanku. I co do mBanku nie mam zastrzeżeń, a niestety z
    Inteligo byly problemy już od samego zakładania. Możliwe, że to kwestia
    szczęścia.


    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1