  • Data: 2011-03-28 07:15:01
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: janek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-27 20:25, root pisze:

    > Skippy juz nie moge sluchac jak ty sie na wszystkim znasz. Moze i znasz sie
    > na futach (co pokazales ostatnio;) ale nie rob ludziom wody z mozgu nt.
    > tego CO2.
    > Ponieważ pisałeś o wulkanach mam pytania:
    > 1. Ile średnio emitują standardowe wulkany.
    > 2. C zy w ogole istnieja standardowe (średnie) wulkany
    > i żeby uszczegółowić
    > 3. Ile wyemitował wulkan ktory ostatnio sie uaktywnil na Islandii.
    >
    > Potem jak ekspert z pewnością będziesz wiedział ile rocznie produkują Co2
    > ludzie.
> [...]

    Nieco ponad 10 tysięcy lat temu lodowiec sięgał pod Kraków, znacznie,
    znacznie wcześniej było tam tropikalne morze. Jaki wpływ na tak
    radykalne zmiany miało wydzielanie dwutlenku węgla spowodowane ludzką
    działalnością? Kolejny wałek i tyle.
    Natomiast niezbadaną głupotą rządzących jest dla mnie zmiana czasu.